Дистанційне навчання

29 травня
Порада психолога: "Подякуй рідним за підтримку"
Фізична культура: Щиро вітаю вас дорогі дітки із закінченням навчального року!!! Відпочивайте, загартовуйтесь, ведіть здоровий спосіб життя. Гарного теплого літа, до зустрічі у новому навчальному році!!!
Фізика: Дорогі діти. Дякую вам за гарну співпрацю. Бажаю здоров'я. До зустрічі у новому навчальному році.                  Кучер Н.
Геометрія: Розв'язування цікавих задач. Звіритися з відповідями до задач. Гарних канікул.
Біологія: Гарних , веселих канікул! Гарного літнього відпочинку!
                           
                            Шановні батьки та діти!
        Щиро вітаю вас із закінченням цього нелегкого навчального року! Нажаль, цього року в  зв'язку з карантином  ми не зможемо зустрітися на традиційному Святі Останнього дзвоника. 
        Цей рік був і цікавим, і складним водночас для всіх. Сподіваюся, що літні канікули нададуть змогу відпочити, загартувати себе, набратися сил перед початком нової  подорожі країною Знань.
        Також хочеться сказати велике спасибі батькам наших учнів. Адже в цьому році без вас, шановні батьки, без вашої підтримки, нам, вчителям, не вдалося б досягти успіху.
        Бажаю всім міцного здоров`я, щастя, миру і злагоди, сімейного добробуту, здійснення мрій і нових перемог!




28 серпня
Порада психолога: "Зніми цікаве відео"
Географія: 
Алгебра: Розв'язування цікавих задач

Д.з. мені можна не відсилати,відповіді вишлю завтра.
Англійська мова:  Гарно провести summer holidays!
Українська література: Повторити службові частини мови.
Зарубіжна література: Повторити тему "Детектив"
Хімія: Підсумково- узагальнюючий урок.
Підготувати доповідь на тему: "Дистильована вода" Як її одержати? Для яких цілей її використовують?



27 травня
Порада психолога: "Зроби фотосесію"
Фізична культура: Виконати ранкову руханку під улюблену ритмічну музику.
Біологія: Завдання. Протягом канікул проводити фенологічні спостереження за життям тварин.
Геометрія: Повторити параграф 17-20; розв"язати: ст. 118-119, № 1,2,3 (усно), 4,8(письмово).
Трудове навчання: Усім гарного і веселого літнього відпочинку.
Українська мова: Повторити службові частини мови.
Інформатика: Ми закінчили курс "Інформатики". Гарно вам відпочити влітку, набратися сил і зустрінемось в новому навчальному році. Будьте здорові!!!


26 травня
Порада психолога: "Зроби селфі"
Фізична культура: 
Виконати ранкову гімнастику  під улюблену ритмічну музику.
Російська мова: Повторить тему "Текст. Выделение ключевых слов в тексте".
Зарубіжна література:Повторити тему "Літературна балада". Художні особливості
Алгебра:Повторити параграфи 16-21; ст.115, № 4,5; ст.126, № 824.
Англійська мова:  Повторити с.182 - 183 (Uncountable and Countable Nouns)
Образотворче мистецтво: Ми закінчили курс "Образотворчого мистецтва". Гарно вам відпочити влітку, набратися сил і зустрінемось в новому навчальному році. Будьте здорові!!!
Історія України: повторити параграф 7-11
Гурток "Розмовляємо англійською"
Improve your English on summer holidays.
Учні: Сабадаш Олександр
"Година спілкування із соціальним педагогом"




25 травня
Порада психолога: "Посміхнися!"
Фізика: Повторити параграф 34; виконати вправу 34 (5,6).
Англійська мова: Повторити теперішні часи дієслова (Present Tenses); Відео вам в цьому допоможе: https://www.youtube.com/watch?v=QlRXfDd-CKU
Українська мова: Повторити самостійні частини мови: морфологічні ознаки, синтаксичну роль.
Хімія: Узагальнюючий урок з теми" Вода". Розв'язування вправ та задач. Додаток у вайбері.
Географія: Вивчити параграф 62, 63.
Основи здоров'я:  Підсумково - узагальнюючий урок (виконати тестові завдання).
Українська література: ст. 266, впр 2 (1, 2, 3), усно.



22 травня
Порада психолога: "Послухай музику"
Фізична культура: Виконати ранкову зарядку. Виконати пробіжку від 300 до 1200 м.
Українська мова: повторити параграфи 6-9.
Всесвітня історія:Повторити Хрестові походи
(коротко написати їх наслідки).
Фізика: Параграф 34 - конспект. Впр.34 (2,3,4) - виконати.
Геометрія: Повторити параграфи 13 - 16; розв`язати с.97-98  № 4,5,10. Учасники "Кенгуру" завдання із геометрії не виконують.
Біологія: Повторити параграфи  51-52.
Музика: Перегляд коротких відео в яких класика поєднується з сучасністю за посиланнями:
1.Л.ван Бетховен «До Елізі» в виконанні драм-машиниhttps://www.youtube.com/watch?v=9JaqFSLpLA0
2. В.А. Моцарт «Турецький марш» на калькуляторіhttps://www.youtube.com/watch?v=ZLr8ntnL__A
3. А.Вівальді «Пори року. Літо. Гроза» в сучасному аранжуванніhttps://www.youtube.com/watch?v=v9zVMOSHc5s
"
Година спілкування із соціальним педагогом"





21 травня
Порада психолога: "Розпочни день із фізичного навантаження"
Географія: Завдання для самоконтролю навчальних досягнень, с.273( завдання 1-10,15).
Геометрія: Повторити: параграфи 5,6,9; розв'язати: №1,2,3(усно),6,8(письмово).
Англійська моваУрок креативу "Опиши себе".
Дати відповідь на запитання "What does your name mean?" Потрібно знайти та записати прикметники (adjectives), що починаються на кожну літеру Вашого імені (in English). (На кожну літеру по 2, 3 прикметники).
Українська література:  Продовжуємо працювати над колажем до улюбленого твору.
Зарубіжна література: Повторити тему "Фольклорна балада". Художні особливості балади
Історія України: повторити Галицько-Волинську державу та скласти 5 тестів до цієї теми
"Година спілкування із соціальним педагогом"




20 травня
Порада психолога: "Будь на позитиві"
Фізична культура: Виконати ранкову зарядку.
Тримаємо планку 3 підходи по 40с.Підтягування для хлопців 4 підходи по 7- 10 разів з відпочинком у 15 хв. між підходами.Дівчата - прес 20-25 разів по 3 підходи, з відпочинком по 10 хв. між підходами.
Біологія:  Опрацювати "Узагальнення" ст. 245 підручника
Геометрія: 
Українська мова: Повторити параграф 3.
Трудове навчання: Завдання: прогулятися до весняного садка, зробити фото та скинути на вайбер
Інформатика: Виконати вправи за посиланням
https://learningapps.org/2730050 
https://learningapps.org/3423248 
Результати продемонструвати вчителям у вайбері.
"Година спілкування з соціальним педагогом"




"Година психолога"
https://youtu.be/rdg6oUxw-hw"Увага! Спокій під час карантину" Психолог школи





19 травня
Порада психолога: "Розпочни день із дихальних вправ"
Фізична культура: 
Виконати ранкову руханку. 
Тримаємо планку 3 підходи по 30с.
Силова підготовка: хлопці підтягування від 3 до 10 р. 3 підходи;
дівчата піднімання тулуба в сід від 15 до 30 р. 3 підходи.
Російська мова: Упражнение 510, 511.
Зарубіжна література:  Повторити розділ "Билини". Подивитися на ютубі билину "Про Іллю Муромця"
Алгебра: Виконати контрольну роботу до 20.05 включно. 

Англійська мова: 
Прочитати оповідання за посиланням https://americanliterature.com/childrens-stories/the-bogey-beast та написати коротенький переказ, використовуючи фрази, які ви знайдете за посиланням https://donschool86.ru/uk/chasti-rechi/opornye-predlozheniya-dlya-pereskaza-na-angliiskom-plan-dlya.html
Образотворче мистецтво: 
Тема "Дизайн-проект"
На минулому уроці ви розпочали малювати проекти на обрану вами тему.
Здати на перевірку вчителю свої проекти.
Всесвітня історія: Повторити параграф 1-8.
Гурток "Розмовляємо англійською"
Перегляд мультфільму англійською мовою https://readymag.com/u61537945/AOleksandrivna/4/ 
(Улюблені мультфільми- англійською)
Учні: Сабадаш Олександр
"Година спілкування із соціальним педагогом"





18 травня
Порада психолога: "Частіше посміхайся"
Фізика: Параграф 33 - повторити. Вправа 33 (5,6,7) - виконати.
Англійська мова: Доздати контрольні роботи та всі інші види робіт. Повторити часи дієслова (переглянути відео у Viber групі). Виконати вправу 4 с. 176 - письмово.
Українська мова:  Здати всі види робіт! Повторити параграф 1-2; виконати вправа 9. 
Хімія: Переглянути відео урок на тему:
"Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах" за посиланням
https://youtu.be/k6h4Kto4gnw
https://youtu.be/2Xc16llOCFg
Виконати навчальний проект на одну з тем:
- Способи очищення води в побуті.
- Зберігаючи воду- заощаджуй родинний бюджет.
Географія:  Закінчення практичної роботи  №12, сторінка 272. Переслати мені роботи на конт.картах океанів.
Основи здоров'я: Прочитати параграф 28. Виконати контрольну роботу за посиланням: join.naurok.ua
Код доступу 135602. Термін виконання до 20.05. 14.00(Пройти всім обов'язково!!!)
Українська література: Здати всі види робіт, хто не здав. Створити колаж (ст 268) за будь -яким твором, прочитаним на уроках української літератури.


15 травня
Порада психолога: " Зателефонуй подрузі, другові"
Фізична культура: 
Виконати ранкову руханку. 
Тримаємо планку 3 підходи по 30с.
Силова підготовка: хлопці підтягування на перекладині від 3 до 10 разів 3 підходи протягом дня;
дівчата  піднімання тулуба в сід від 20 до 40 разів 3 підходи протягом дня.
Українська мова: Вправа 568, виконати.  Параграфи 18-31, повторити. 
Історія: Доздати контрольні роботи, хто ще не здав -  до 16.05 включно!
Фізика: Виконати контрольну роботу.

Геометрія: Виконати контрольну роботу (до 23.59год. 18.05). 
Біологія: Виконати онлайн-тести join.naurok.ua 673892.
Музика:Виконати тест узагальнення за темами ІІ семестру за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/dfj539
Велике прохання під час проходження тесту пишіть своє прізвище. Не поспішайте і уважно читайте питання.
"Година спілкування  соціального педагога з дітьми"



14 травня
Порада психолога: "Розсміши того, хто знаходиться поруч /Наприклад: розкажи цікавий анекдот"
Географія: Продовження практичної роботи №12, сторінка 267.
ВИКОНАТИ  КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ З ГЕОГРАФІЇ!!!
Алгебра: параграф 30,переглянути відео, розв'язати: №1104, 1111,1132( додатково,за параграф 27). К.р. буде 19.05, доздати самостійну і повторити тему системи лінійних рівнянь.
Англійська мова: 
Контрольна робота: Speaking (Говоріння). 
Даю 7 тем на вибір:
- My Favourite Food!
- Be Healthy!
- I like to go to the cinema/ theatre!
- My favourite kind of sport!
- Great Britain is beautiful!
- Ukraine is my home!
- My school life!
Скласти розповідь на 8 - 10 речень (не більше). Мені скинути, лише, АУДІОЗАПИС вашої розповіді!!! (Обов`язково в розповідях мають бути використані слова та фрази (з тієї теми, яку ви обрали), які ми вивчили за рік).
Всі контрольні роботи здати до 16.05, ОБОВ`ЯЗКОВО!
Українська література:  сторінки 271 - 265, конспект. Вивчити вірш напам'ять (на вибір)
Зарубіжна література:  Написати есе на тему:  "В чому цінність людського спілкування?"
Хімія: Виконати контрольну роботу за посиланням: join.naurok.ua
Код доступу 158680
Термін виконання до 16.05.  13.00
Реєструватися тільки один раз!!!
Пройти необхідно всім обов'язково!!!!
" Година спілкування із соціальним педагогом"
https://www.youtube.com/watch?v=jWKZJuE1RP0&feature=emb_logo

13 травня
Порада психолога: "Пригадай смішну історію з шкільного життя"
Переглянути відео за посиланням:  https://youtu.be/rdg6oUxw-hw
"Увага! Спокій під час карантину" Психолог школи
Фізична культура:  
Виконати ранкову руханку. 
Тримаємо планку 3 підходи по 30с.
Виконати стрибкові вправи. Стрибки на скакалці виконуємо максимум разів за 30с. по 2 підходи. ( вправа на швидкість виконання)
Підтягування на перекладині  від 3 до 10 разів.
Біологія:  Опрацювати параграф 54. В зошиті урок 63-64, завдання 5-7
Геометрія:Опрацювати параграф 27.Задачі на побудову. Розв'язати №725,727,739.
Українська мова: Написати диктант (надіслати вчителю у Viber 13.05 до 18.00). (Аудіодиктант у Viber-групі).
Трудове навчання: Тема: Санітарно – гігієнічні вимоги та технологія догляду за взуттям. Правила добору одягу та взуття з урахуванням власних потреб. Створити презентацію.
Інформатика: Тема: «Опис моделей у середовищі програмування»
Переглянути відео-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GdYqgdcC_cE
Результати виконання домашнього завдання надіслати до 15.05 на вайбер вчителю.
 "Година спілкування із  соціальним педагогом" 
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HEVimVj5K9U&feature=emb_logo


12 травня
Порада психолога:  "Приділи час улюбленій справі"
Переглянути відео за посиланням:  https://youtu.be/rdg6oUxw-hw
"Увага! Спокій під час карантину" Психолог школи
Фізична культура: 
Виконати ранкову руханку. 
Тримаємо планку 3 підходи по 30с.
Виконати стрибкові вправи. Стрибки на скакалці максимум разів по 2 підходи. 
Підтягування на перекладині  від 3 до 10 разів.
Російська мова: Контрольная  работа. Упражнение 542 (стр. 211 - задание). Составить цитатный план к тексту Упражнение 542.
Зарубіжна література: Контрольна робота сторінка 270.
Алгебра: Виконати самостійну роботу за своїми варіантами



Англійська мова:
Виконати контрольну роботу: Reading (Читання). Прочитати текст та доповнити його відповідними словами (писати, лише, номер та літеру, яку обрали. Бажаю успіху!
+ починаємо готувати контрольну роботу: Speaking (Говоріння). Даю 7 тем на вибір:
- My Favourite Food!
- Be Healthy!
- I like to go to the cinema/ theatre!
- My favourite kind of sport!
- Great Britain is beautiful!
- Ukraine is my home!
- My school life!
Скласти розповідь на 8 - 10 речень (не більше). Мені скинути, лише, АУДІОЗАПИС вашої розповіді!!! (Обов`язково в розповідях мають бути використані слова та фрази (з тієї теми, яку ви обрали), які ми вивчили за рік).
Контрольні роботи здати до 15.05, ОБОВ`ЯЗКОВО!
Контрольну роботу виконувати як у школі: по варіантах.
1 варіант
2 варіант

Образотворче мистецтво:  Тема: «Дизайн-проект. Створення фірмового стилю школи» (Ескізи герба, логотипу. Макети предметів (зошит, щоденник, одяг, чашка, чохол для телефону тощо) з оздобленням елементами фірмового стилю (колір, шрифт, логотип)). На закінчення предмету «Образотворче мистецтво» виконати та здати вчителю на вайбер дизайн-проект.

Історія рідного краю: Контрольна робота! Користуючись уроком 16, який вчитель вам скидала минулого разу, дати відповіді на такі запитання : 
1. Що таке Магдебурзьке право?
2. Опишіть, яким був Житомирський замок. 
3. Рік заснування Житомира (дату написати).

Гурток "Розмовляємо англійською"
Ознайомлення з граматичною конструкцією “would like”.
Перегляд відео – пояснення https://www.youtube.com/watch?v=piNw0h93RdY
Учні: Сбадаш Олександр

" Година спілкування із соціальним педагогом"
«Найважливіше – вірити у себе!!!! Ти – найкращий!!! 
Усе в твоїх руках» 
https://www.youtube.com/watch?... 


8 травня
Порада психолога: "Більше позитивних емоцій. Наприклад: перегляд кінокомедій і т.д."
Фізична культура: Виконати ранкову руханку. Силова підготовка для хлопців підтягування на перекладині. Для дівчат піднімання тулуба в сід. Кількість разів обираєте самостійно. 
Виконати повільну пробіжку від 300м до 1300м.
Українська мова: Пройти тести за посиланням 

Історія рідного краю:  http://www.osvitanet.com.ua/atlases/atlas_uh_7/Data/7_24.htm, конспект пункт 1 ( ліквідація удільних князівств )
Фізика: параграф 32 - повторити; вправа 32 (6,7) - виконати.
Геометрія: виконати самостійну роботу до 11.05 (фото у Viber групі).
Біологія: Опрацювати параграф 53. В зошиті - урок 63-64, завдання 1-4.
Музика: Перегляд відео-уроку «Історія рок-опери» за посиланням
Виконати тест за посиланням 




7 травня
Порада психолога: "Напиши листа другу, подрузі"
Географія: Продовження Практичної роботи № 12, сторінка 263.
Алгебра: Розв'язування систем рівнянь способом додавання. Переглянути відео (у вайбер-групі) до 33хв.; розв'язати: № 1064(1),1065(2),1066(1).
https://www.youtube.com/watch?v=XNXZp-Wls-I&list=RDCMUC0cfSiYSZNPBvGRjK1tvGxw&index=36
Англійська мова: 
Виконати підсумкову контрольну роботу "Listening" (Аудіювання). Прослухати аудіозапис (у Viber групі) та написати, лише номер завдання та відповідь. Речення не переписуємо! Слухати можна стільки разів, скільки забажаєте! Успіху!
Українська література: Пройти тести онлайн . Код доступу 922123


Зарубіжна література: Прочитати сторінки 262-266, відповісти на запитання сторінка 266 (1,2,3,4).
Історія рідного краю: запитання 1-3 письмово; урок прочитати.




" Година спілкування із соціальним педагогом"






6 травня
Порада психолога: "Будь вдячний!"
Фізична культура: 
Виконати ранкову руханку. 
Стрибки  на місці та в русі, на одній та двох ногах по черзі. Виконати стрибок у довжину з місця, максимально розгойдуючи тіло руками вперед і назад,  вправу виконувати з зігнутими колінами, стійка ноги нарізно. Та виміряти довжину стрибку. Вправу виконати 3 рази, кращий результат запам'ятати.
Біологія:  Опрацювати параграф 52. В зошиті - урок 62
Геометрія: Подивитись відео до 15хв.40сек. (або опрацювати параграф 26);розв'язати: № 675,677,679,681.
https://www.youtube.com/watch?v=Flzsn2AOVRA&list=RDCMUC0cfSiYSZNPBvGRjK1tvGxw&index=13
Українська мова: Вивчити параграф 50. Виконати: вправа 533.
Орфографічний практикум: Виконати контрольну роботу за темою: "Прийменник"  
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=448277
Трудове навчання:  Тема: Види одягу та взуття. Опрацювати матеріал за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-vidi-odyagu-i-yogo-priznachennya-45969.html
Інформатика: Контрольна робота з теми: «Алгоритми та програми»
Виконати тести за посиланням
або
join.naurok.ua
Тести проходимо лише один раз (оцінка буде зараховуватися лише при першій спробі проходження тесту), чітко і правильно написати прізвище, імя, клас.
Код доступу до тестів для учнів 545789, тести активні до 12.05 до 16.00.
Повторити параграф 1-3 (сторінки 6 - 27).
"Година спілкування із  соціальним педагогом"





5 травня
Порада психолога: "Щиро посміхнися тому, хто поруч"
Фізична культура: 
Виконати ранкову руханку.
Повторити контрольну лекцію з модуля футбол N1 і N2
Дати відповідь на підсумкове  контрольне тестування з модуля футбол.
Контрольне тестування виконати до  середи 06.05 до 20.00 і переслати мені на вайбер.  
Російська мова:  Тема: Односоставные предложения стр. 197 - списать правило. Упражнение 509, 512.
Зарубіжна література: Проаналізувати образ Софі. Дати характеристику героїні
Алгебра: Розв'язування вправ. Повторити параграф 28, переглянути відео N23, ;розв'язати №1043(1,2,4)- способом підстановки; а № 1043(3)- двома способами: підстановки і графічним (попередня тема).
Англійська мова: 
Виконати підсумкову контрольну роботу "Письмо" (Writing). 
Писати, лише, номер завдання та відповідь. Речення не переписувати.
Термін здачі - до 07.05

Гурток "Розмовляємо англійською"
завдання за посиланням (Drinks)
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Food_and_drinks/Food_and_drinks_ks69571az
Учні: Сабадаш Олександр
Образотворче мистецтво: Тема: «Живий простір. Міський (сільський) дизайн»
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=v7hVS7hZDGk
Виконати колажно-графічну композицію «Вулиця мого міста (села)»
Історія України: Виконати контрольну роботу і результати переслати на вайбер вчителю



 "Година спілкування із  соціальним педагогом"






4 травня
Порада психолога: "Розпочни день з фізичних вправ"
Фізика: Повторити параграф 32 - законспектувати. Виконати: вправа 32 (4, 5).
Англійська мова:
Виконати тематичну контрольну роботу. Завдання виконуємо по варіантах (згадати, який Ваш варіант у школі, такий і виконати).
Речення не переписувати. Писати, лише, номер завдання та відповідь.


Українська мова: Вивчити параграф  49. Виконати: вправа 523 (усно), вправа 524(письмово).
Хімія: Скачати з Інтернета підручник "Хімія" Попель Крикля 7 клас 2015р (нова програма). Прочитати параграф 28.
Повторити параграфи 1-5.
Географія: Вивчити параграф 59, завдання сторінка 258 - "Шукайте в Інтернеті".
Основи здоров'я: Прочитати параграф 27. Повторити параграфи 5,6.
Українська література:  Прочитати твір про Івана Силу.
"Година спілкування із  соціальним педагогом"
Переглянути відео за посиланням
https://zatyshok.net.ua/7684/

30 квітня
Порада психолога: Більше позитивних емоцій.
Географія: Практична робота номер 12, сторінка 254. Позначення на контурній карті географічних об'єктів та течій  Тихого океану.
Алгебра: Тема: Розв'язування систем двох лінійних рівнянь способом підстановки. Прочитати параграф 28; переглянути відеоN 23,Топ Школа; розв'язати N1041.
Англійська мова:  Виконати:
вправа 5 стр.174 – письмово; повторити часи дієслова; 
вправа 8 стр.175 – написати власну розповідь за прикладом та відправити аудіозаписом вчителю на вайбер
Українська література: Стр.  247 -259, що читати твір. Доопрацювати план
Зарубіжна література:  Прочитати стр. 260-262, скласти 5 запитань до розділу
Хімія:  Практична робота 5, переглянути відео за посиланням
"Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками"
Практичну роботу виконують у робочому зошиті. Зразок оформлення практичної роботи в додатку (фото)
Звіт про виконання відправити мені у вайбер.
"Година спілкування із  соціальним педагогом"



29 квітня
Порада психолога: Розпочни день із фізичних вправ, які тренують інтуїцію, креативність та стресостійкість.
Фізична культура:  Виконати ранкову руханку.
Прочитати контрольну лекцію з модуля футбол N 2. Завдання у вайбер групі.
Біологія: Опрацювати параграф 51, виконати урок 61.
Орфографічний практикум: Переглянути відео https://youtu.be/q0rJgzqOQl4
Геометрія: Коло, описане навколо трикутника.
Прочитати параграф 24, переглянути відео (звернути увагу задачу з 14 по 20 хв.); розв'язати:N643,646.
Переглянути відео за посиланням
Українська мова: Вивчити параграф 48. Виконати: вправа 516, вправа 517 (здати вчителю).
Трудове навчання: Тема. Рослинні натуральні засоби зміцнення та фарбування волосся. 
Завдання: знайти інформацію в Інтернеті та скинути вчителю на вайбер.
Інформатика: Повторити параграф 17. Виконати тести «Створення ігрового проекту» за посиланням join.naurok.ua (код доступу 734215) до 05 травня. Проходячи тести, повністю вказуйте своє прізвище та ім'я. Тест виконати один раз і результати відправити у вайбері вчителю.

     "Година спілкування із  соціальним педагогом"







28 квітня
Порада психолога: Подякуй тому, хто поруч.
Фізична культура: Прочитати лекцію №1 з модулю футбол за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1H0uoLYYLb3uje86P2h3VBeX_BXAV-Kxu
Російська мова:  Упражнение 432, 433.
Зарубіжна література: Читати сторінки 258-260, скласти план.
Алгебра: Прочитати параграф 27 або переглянути відеоуроки 21(12хв.) і 22(13хв.); розв'язати: № 1014,1015(3,4),1016.
Англійська мова: Виконати: 
вправа 4 стр. 173 – 174 – письмово;
вправа 6 стр. 174 – заповнити табличку та надіслати вчителю на Viber.
Гурток "Розмовляємо англійською" 
виконати завдання за посиланням (Food)
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Food/Food_-_Read_and_choose_pq38361qp
Учні: Сабадаш Олександр.
Образотворче мистецтво:Тема: «Ландшафтний дизайн. Передача природних форм у середовищі
людини. Фонтан»
Переглянути відео за посиланням або презентацію
http://youtube.com/watch?v=irhboF0_EgE
Намалювати ескіз фонтана для паркової зони
Історія України: Прочитати параграф 29 (2 завдання на ваш вибір).
  "Година спілкування соціального педагога з батьками" 
https://www.youtube.com/watch?v=Vz7DXX8D9O8&feature=youtu.be




27 квітня

Порада психолога: Зроби комплімент тому, хто зараз поруч із тобою.
Фізика: Прочитати параграф 32 - законспектувати. Виконати: вправа 32 (1, 2, 3).
Англійська мова: Виконати:
вправа 4 стр. 170 – 171 – читати, перекладати;
вправа 5,6 стр. 171- письмово.
Українська мова: Вивчити параграф  47. Вправа 495 ( усно), вправа 502 ( усно), вправа 503 ( письмово).
Хімія: Скачати підручник "Хімія" Попель Крикля 7 клас 2015р ( нова програма)
Прочитати параграф 27, переглянути відео урок.
Правила, формули записати в зошит.
Виконати" Домашній експеримент" сторінка 161 підручника.
Переглянути та виконати завдання за посиланням:
https://youtu.be/WzFF2cTVwqs
Географія: Вивчити пароаграфи 57, 58.
Основи здоров'я: Прочитати параграф 26.
Переглянути відео до уроку за посиланням 
https://youtu.be/7-sIWWt12p4
Виконати вправу 4 сторінка 102
Українська література: 
Ми  стр.236 - 238, конспект. Читати твір стр. 238 - 247, план твору.
"Година спілкування із  соціальним педагогом"
















































   24 квітня
Порада психолога: Не можна знайти вихід? Малюй лабіринт.
Фізична культура: 
Виконуємо вправи ранкової гімнастики!!!
Обов’язково виконуємо силову підготовку для хлопців і дівчат.
Пробіжка на свіжому повітрі від 300м до 1000м.
Скинути мені на вайбер, складений  особисто, комплекс вправ ранкової  гімнастики з 12 вправ!!!!
Українська мова: Вивчити параграф 46. Виконати: вправа 482 (письмово), вправа 487 (письмово).
Історія України:  Прочитати параграф 27-28, питання 6 ст. 199.
Фізика: Повторити параграф 31. Виконати: вправа 31 (5, 6, 7).
Геометрія: Прочитати параграф 23, переглянути відео. 
https://www.youtube.com/watch?v=yLxBB9busCQ
Розв'язати: N624,626,634.
Біологія:  Письмово, в тоненькому зошиті,  виконати самостійну на стор. 221 підручника. Завдання 1 - 12
Музика: Продовження теми «Мюзикл. Телемюзикл»
Переглянути відео за посиланням:  https://drive.google.com/filed/1jun_KIfeMFrCTSWiWYUOxNz-7Mkg2WoW/view?usp=sharing

 "Година спілкування  соціального         педагога зі здобувачами освіти" 



23 квітня
Порада психолога: Сумуєш? Малюй квіти.
Географія:  Тематичне оцінювання. Підсумковий урок з Євразіі. Запитання і завдання для контролю навчальних досягнень на с. 247 (письмово).
Алгебра: Графік лінійного рівняння з двома змінними. Прочитати параграф 26, переглянути відео N20, Топ Школа. Розв'язати : N987,989,994.
Англійська мова: Виконати:
вправа 1 с. 166 – скласти речення та відправити вчителю на вайбер;
вправа 3 с. 166 – 167 – читати, перекладати;
с. 167 – Grammar Lab записати до словника (відео – пояснення додаю);
вправа 5 с. 167 – письмово.
Українська література:  Олена Теліга. Стр. 229 - 232, прочитати. ст 232,  дз. -  4 завдання  (обов'язково).
Зарубіжна література: Читати Діана Джонс стр. 256-257. Запитання (1,2,3), відповідати письмово.
Історія України:  Опрацювати параграф 25,26, вибрати і написати відповідь на  1 із запропонованих завдань: 
1. Питання 5 на ст 187 із розділу Домашнє завдання; 
2. Підготувати повідомлення про магдебурзьке право; 
3. Повідомлення про діяльність К.Острозького.

22 квітня
Порада психолога: "Посміхнися тому, хто поруч і побажай..." (5 речей. Наприклад: терпіння і т.д.)
Фізична культура: 
Виконати вправи ранкової гімнастики. 
Силова підготовка. Хлопці підтягування , дівчата прес.
Виконати пробіжку у повільному темпі, слідкуючи за диханням дистанція від 300 до 1000м.
Біологія:  Опрацювати параграф 50. В зошиті виконати урок 59 - 60, завдання 5-7.
Геометрія: Виконати самостійну роботу
Українська мова: Вивчити параграф 45. Виконати: вправа 470 (письмово), вправа 471(усно).
Орфографічний практикум: Переглянути відео за посиланням
 https://youtu.be/zhBa2Tu7naM
Трудове навчання:  Хто не скинув фото рецептурника - скинути. 
Тема: "Моя зачіска" способи догляду за волоссям та правила добору зачіски. 
Скинути фото своїх шампунів та інших засобів догляду за волоссям.
Інформатика: Повторити матеріал на сторінках 84—130. Виконати задачу 1 на сторінці 133. Результат продемонструвати вчителям у вайбері!

21 квітня
Фізична культура:
Виконати вправи ранкової гімнастики.
Виконуємо присідання, тримаючи руки за головою не відриваючи стопи ніг від підлоги, 25 разів.
Пробіжка від 300 до 1000м.
Російська мова:  Тема: Предложение. Однородные члены предложения. Упражнение 428, Упражнение 430.
Зарубіжна література:  Письмово виконати завдання на сторінці 253 - 254.
Алгебра:Лінійне рівняння з двома змінними.Прочитати параграф 25,переглянути відеоурок 19,Топ Школа;розв'язати :N960,967,968.
Англійська мова: Виконати: вправа1 с.162 – записати до словника слова та фрази, вивчити (читати текст нижче); вправа 5 с.164 – 165 - письмово.
Образотворче мистецтво: 
                                             Тема: «Ландшафтний дизайн»
Переглянути відео за посиланням:
(адреси скопіювати та вставити в адресний рядок (рядок пошуку) браузера  і натиснути Ок )
Намалювати макет ландшафту із простим архітектурним обєктом (альтанка, місток, ліхтарик, декоративна лавиця тощо) в обраному стилі.
Історія України:  Прочитати параграф 24, питання 2,3(ст 176)
Гурток "Розмовляємо англійською": 
переглянути вокабуляр по темі «Кафе. Ресторан.» та створити власний сторітеллінг (у перекладі з англійської story означає історія, а telling – розповідати; отже, сторітеллінг – це розповідь історій) про ваш похід до кафе/ресторану (використовуючи слова та фрази із картинок, які додаю).
Учні: Сабадаш Олександр




17 квітня

Фізична культура:
Виконати вправи ранкової гімнастики.Силова підготовка для хлопців та дівчат.Пробіжка від 300 до 1000м.
Українська мова: Повторити параграф 43. Виконати: вправа 468 ( 2), схема розбору знаходиться на стр. 164
Історія України: Прочитати параграф 23, питання 1,2 стр. 168.
Фізика: Прочитати параграф 31- законспектувати.
Виконати вправа 31 (1, 2, 3, 4)
Геометрія: Прочитати параграф 25;переглянути відеоурок Топ ШколаN16. Розв'зати: N658,664,666.
Біологія: Опрацювати параграф 49. Урок 59-60, завдання 1-4.
Музика: За посиланням опрацювати тему "Мюзикл" 
Законспектувати термін "мюзикл" та спільні риси опери, оперетти та мюзиклу.




16 квітня


Географія: Вивчити та опрацювати параграфи 55-56.
Алгебра: Виконати сам.роботу.Термін виконання- 16.04


Англійська мова: виконати контрольну роботу(у робочому зошиті) та відправити вчителю на вайбер.
Українська література:  стр. 224 -226, вивчити. Стр. 228, відповісти на питання 1( усно), 7 ( письмово).
Зарубіжна література: Дати письмово відповіді на питання стор. 252 (3,4,5,6).
Хімія: Переглянути відео урок на тему: Розчин та його компоненти за посиланням: https://youtu.be/v8jpB0XQAp0



15 квітня

Біологія: Повторити параграф 48. Виконати онлайн-тести join.naurok.ua Код доступу 526875
Геометрія: Вивчити & 22, переглянути відеоурок N15  Топ Школа; розв'язати: № 608,612,616.
Українська мова:  Вивчити &44; Виконати: вправа 461(усно), вправа 464( письмово).

Орфографічний практикум: Переглянути відео за посиланням: https://youtu.be/RZb0JguQp6Y

Трудове навчання: Оформити рецептурника і скинути фото мені на вайбер.

Фізична культура:
Виконуємо вправи ранкової гімнастики!!!
Обов’язково виконуємо силову підготовку для хлопців і дівчат.
Пробіжка на свіжому повітрі від 300м до 1000м.
Відпрацьовуємо набивання футбольного м’яча однією ногою.
Дівчата виконують стрибки на скакалці. Хлопці виконують набивання м’яча ногою з переходом на зупинку м’яча грудьми. 

Інформатика: Прочитати та законспектувати параграф 17 (сторінки 119-122). Для закріплення вивченого матеріалу переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=V96ddU10s7U&t=386s . Виконати вправу 1 на сторінці 122. Для виконання вправи можна використати онлайн редактор Скретч за посиланням: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home . Проект продемонструвати вчителю у вайбері. 



14 квітня
Російська мова:  Тема: Особенности научного стиля Упражнение 388, ответить письменно на вопросы после текста.
Зарубіжна література: Прочитати стр. 248-251. Запитання письмово стр. 252 (1,2).
Алгебра: Виконати тестові завдання до 18.00.Тести пройти (один раз) за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=460257
Англійська мова: Виконати завдання за посиланням: https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Video_comprehension/Kyiv,_Saint_Sophia_carhedral_si48810nh
- повторити слова та граматичний матеріал теми, підготуватись до підсумкового тесту.
Гурток "Розмовляємо англійською"
Повторити прийменники напрямку. Виконати завдання за посиланням: https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/Prepositions_of_place_rd1522zh
Учні: Сабадаш Олександр


Образотворче мистецтво: 
Тема: "Образ у костюмі "
Намалювати ескіз карнавальних костюмів для "Театру мод".
Всесвітня історія: Виконати контрольну роботу
 ТО. Розділ. № 5. Країни Центральної та Сх. Європи. 
                      
1. Кревську унію між собою уклали…
    а) Польща і Литва; б) Угорщина і Чехія;  в) Польща і Чехія;   г) Угорщина  і Польща.
2. У Грюнвальдській битві польсько-литовське військо завдало поразки….......
    а) німецькому імператору;  б) монгольській орді;  в) Тевтонському ордену; г) гуситам.
3. Боротьба чеського народу в І-й пол. ХV ст. проти католицької церкви і німецького засилля вилилася в так звані …................................... 
   а) гуситські війни;  б) альбігойські війни;  в) італійські війни;  г) балканські війни.
4. Дайте визначення поняттям.
Гуситські війни – це…………………..……………………………………………………
Яничари –…………………………………………………………………………………….
5. Доповніть речення.
1. Орган станового представництва  в Польщі  мав назву………………………………
2. Хан, який організував спустошливі походи на Русь в 1237-1241 рр. називався ……………………………………………
6. Встановіть відповідність: «історична постать – подія».
1)    Олександр Невський
а) у 1402-1403 рр. та  1409-1410 рр. був ректором Празького університету.
2) Ян Гус
б) переміг шведів у Невській битві 1240 року
3) Іван ІІІ
в) з 1325 р. – великий князь московський, а з 1362 р. і володимирський, син Івана ІІ.
4) Дмитро Донський
г) у1440-1505 рр. був великим московським князем (з 1462 р.)
7. Дайте стислу відповідь на запитання.
В чому полягали передумови та основні причини Гуситських війн у Чехії?.


....................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….......................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….......................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................



13 квітня


Фізика: Повторити параграф 30. Виконати: вправа 30 (6,7,9)
Англійська мова: підготувати проект на тему “Kyiv – is the capital of Ukraine”, використовуючи вивчені слова та фрази. (фотозвіт відправити вчителю на вайбер)
Українська мова: Повторити параграф 43.

Хімія:  Закінчити роботу над тестами
Переглянути відео урок 1-2 з теми: "Вода. Фізичні властивості води. Будова молекули." за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=v43ku8Te-VI&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=RuNa9PbGP9U&feature=youtu.be
Після перегляду зробити конспект уроку в зошит.
Географія: Прочитати та вивчити & 53-54.
Основи здоров'я: Прочитати & 25, сторінка 96-98. Виконати: вправа 3, сторінка 99(письмово).

Українська література:  Виконати  та переслати фотозвіт вчителю до 21.00. 


 "Година спілкування  соціального педагога зі здобувачами освіти" 













10 квітня

Українська мова: Повторити &43. Вправа 449, 450 - письмово.
Фізична культура:Виконуємо вправи ранкової  гімнастики!!!
Хлопці виконують підтягування на перекладині, максимальну кількість разів.
Дівчата виконують вправи зі скакалкою ( стрибки найб.кількість за 1 хв.)
Планка 3 підходи по 30с.
Протягом дня допомогаємо батькам перебуваючи на свіжому повітрі.
Набиваємо м’яч однією ногою.
По можливості (але дуже необхідно) виконуємо пробіжку від 300м до 1000м.
Всесвітня історія: Прочитати параграф 29,30; з параграфа 29 законспектувати пункт 1; з параграфа 30-пункт 1
Фізика: Прочитати параграф 30 - законспектувати. Виконати вправа 30 (1,2,3,4,5).
Геометрія: Повторити &21; розв'язати: N577(усно),578(усно); письмово:590,594.
Біологія: Опрацювати параграф 48. В зошиті - урок 57-58, завдання 3-6. Нагадую: всі уроки фотографувати і надсилати мені на вайбер. 
Музика:  Переглянути відео-урок на тему «Музика театру»
 за посиланням https://drive.google.com/file/d/1qJclmTcLHxvVXEHT5rBpTTN_9ANbQDx_/view?usp=sharing
Законспектувати терміни.
 "Година спілкування  соціального педагога з дітьми" 
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=tMpkcpTSN_s


9 квітня

Географія:  Вивчити &52, завдання 4 ст.231( письмово).
Алгебра: Переглянути відеоуроки:.14,15,16,17 Топ Школа. Підготуватись до самостійної роботи.
Англійська мова: Виконати:
- впр.5,6 с.158 – письмово;
- повторити часи дієслова.
Українська література:  Повторити стр. 171 - 220. Підготовка до контрольної роботи.
Зарубіжна література: Скласти план до твору сторінки 243-247.
Хімія:  Виконати підсумковий тест з теми"Кисень" за посиланням: join.naurok.ua
Код доступу  890802(фото звіт відправити до 14.04 15.00).


8 квітня

Біологія: Прочитати параграф 47. Урок 57-58, завдання 1-2. До п'ятниці - всім здати урок 55-56.
Геометрія: Прочитати параграф 21, переглянути відеоурок : Топ Школа N 14. Розв'язати: № 578 (усно), № 580, 582, 584, 592 (1).
Українська мова: Вивчити параграф 43. Виконати: вправа 449 - письмово.
Орфографічний практикум: Повторити все про прислівник.
Трудове навчання: Записати у брошуру 3 улюблені сімейні рецепти українських страв.
Фізична культура:Виконуємо вправи ранкової  гімнастики!!!
Хлопці виконують підтягування на перекладині, максимальну кількість разів.
Дівчата виконують вправи зі скакалкою ( стрибки найб.кількість за 1 хв.)
Планка 3 підходи по 30с.
Протягом дня допомогаємо батькам перебуваючи на свіжому повітрі.
Набиваємо м’яч однією ногою.
По можливості (але дуже необхідно) виконуємо пробіжку від 300м до 1000м.
Інформатика: Прочитати та законспектувати параграф 15 (сторінки 105-113). Виконати вправу 2 на сторінці 110 (результат продемонструвати вчителю у вайбері). Пройти тест з теми «Алгоритми з розгалуженням» за посиланням join.naurok.ua (код доступу 197651) до 15.00 год 



7 квітня


Фізична культура:

Виконуємо вправи ранкової  гімнастики!!!Хлопці виконують підтягування на перекладині, максимальну кількість разів.Дівчата виконують вправи зі скакалкою ( стрибки найб.кількість за 1 хв.)Планка 3 підходи по 30с.Протягом дня допомагаємо батькам перебуваючи на свіжому повітрі.Набиваємо м’яч однією ногою.По можливості (але дуже необхідно) виконуємо пробіжку від 300м до 1000м.
Російська мова:Тема:Вводные слова и выражения (стр. 138) упражнение 345, 347
Зарубіжна література: Прочитати стр. 243-247, письмово відповісти на питання стр. 247-248

Алгебра: Розв'язати: N917 (на ст.137, пр.3-підказка);920;930. До 10.00 доздати самостійні роботи.,хто не здав; після 15год. виставляю оцінки.

Англійська мова: Виконати:- вправа 4 с.157 – з фразами (виділені курсивом) скласти речення;- повторити слова теми;- підготувати усну розповідь на тему «My favourite place in Kyiv», використовуючи вивчені слова та фрази. Переказ вивчити напам`ять та надіслати вчителю відеозвіт.

Гурток "Розмовляємо англійською": 
Ознайомитись з правилами використання модальних дієслів, переглянувши відео за посиланням (відео у Viber групі). Підготувати власну картку – правило.
Учні: Сабадаш Олександр
Образотворче мистецтво: Тема: "Національні традиції в одязі".  Намалювати ескіз сучасного костюму в народному стилі.
Всесвітня історія:  Прочитати параграф 28, ст 207 питання 1,2,3,4 - письмово.


6 квітня

Англійська мова: Виконати:- впр. 1,2 с.156 – письмово;- повторити часові форми;- скласти діалог за посиланням: https://www.classtools.net/SMS/ 
на тему «Kyiv» (діалог відправити вчителю на вайбер, зробивши скріншот).
Українська мова:
Написати відгук про цікаву книгу, скориставшись додатком (фото)

Хімія: Виконати вправи 1- 2(фото звіт відправити на вайбер). Здати практичну  роботу (ще не всі здали) та тести до 07.04

Географія: Прочитати параграф 50-51, робота на контурній карті Євразіі (Політична карта) позначити країни і столиці.
Основи здоров'я: Прочитати &24, повторити&1-2. Виконати:
вправа 2 - письмово.
Українська література: Прочитати ст 215 - 219. Ст. 217, записати визначення новели.
Фізика: Виконати контрольну роботу і здати до 17.00




  Година спілкування  соціального педагога з батьками













3 квітня

Фізична культура:  Ведення футбольного м’яча. Перегляд відео за посиланням. Повторення вправ в домашніх умовах. 
Українська мова: Повторити параграф 42. Виконати: вправа 443 (1, 2) - письмово.
Всесвітня історія:  прочитати параграф 26, законспектувати терміни, питання 6 ст. 190 - письмово.
Фізика: Прочитати параграф 26, законспектувати. Вправа 26 (1, 2, 3, 4) - письмово.
Геометрія: Виконати самостійну роботу за посиланням:
Біологія: Прочитати параграф 45, 46. В зошиті - урок 55-56. Фотозвіт на вайбер.
Музика: Опрацювати презентацію за посиланням: 




2 квітня

Алгебра: Виконати самостійну роботу з алгебри. Термін здачі 02.04.2020 до 13.00.(Самостійну роботу можна відкрити за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1q8yXNpMzKSecwlT8ZxNLHNPDJcaGDoRl/view?usp=sharing     або у viber-групі)
Англійська мова: Виконати: вправа 2 ст. 153 - усно; вправа 4 (a, b) ст. 155 - письмово; вправа 6 ст. 155 -  записати фрази до словника, вивчити, повторити л/о (лексика) теми.
Українська література: Сторінка 214, питання 6, виконати письмово (звіт здати вчителю на вайбер).
Зарубіжна література:  Тема: У фантастичних барвах.  Читати ст. 241-243, скласти план до статті.
Хімія: Виконати онлайн тести за посиланням: join. naurok. ua
Код доступу 162500. Реєструйтеся і проходьте лише один раз. Пройти необхідно до 07.04
Географія: Оформлення дослідження
"Година спілкування із соціальним педагогом з батьками"


перейти за посиланням посилання

1 квітня

Фізична культура: 
Техніка гри воротаря. Перегляд відео за посиланнями.
Біологія: Прочитати параграфи 45, 46. В зошиті виконати письмово урок 55-56. 
Геометрія: Повторити параграф 17-20, виконати сам.роб. N4, ст.117-118(підручник).
Українська мова: Прочитати параграф 42, вивчити. Виконати: вправа 434 ( усно), вправа 440 ( 1, 2)- письмово.
Інформатика:Прочитати та законспектувати параграф 14 (сторінки 96-101). Переглянути відео за посиланнями: 
Для закріплення матеріалу в зошиті навести по одному прикладу алгоритмів з повним і неповним розгалуженням із повсякденного життя та скласти до них блок-схеми. Виконати вправу за посиланням:
 https://learningapps.org/4898088
Трудове навчання: Виписати з Інтернету три українські страви з тіста та записати в брошуру.


31 березня

Фізична культура: Техніка гри воротаря .
Ознайомлення з матеріалом на сайті : https://www.youtube.com › watch
 Перегляд відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=m3hIICZteOk
Російська мова: Упражнение 396, 397 - выполнить.
Зарубіжна література: Прочитати сторінку 236-240, скласти запитання.
Алгебра: Прочитати параграф 23, 24. Розв'язати № 911, 912.
Англійська мова: Виконати: 
вправа 9 ст. 150 - письмово; вправа 2 ст. 151 - усно. Переглянути відео та зробити короткий опис вулиці Хрещатик.
Гурток "Розмовляємо англійською": Повторити слова на тему: "Моє село, місто/My village, citi" та виготовити карту рідного села.
Учні: Сабадаш Олександр
Образотворче мистецтво: Тема: «Дизайн одягу. Мода й культура». Переглянути презентацію за посиланням:https://naurok.com.ua/prezentaciya-dizayn-odyagu-moda-i-kultura-eskiz-kostyumu-dlya-vlasnogo-garderobu-sportivniy-odyag-svyatkova-suknya-shkilna-forma-27984.html
Завдання: Намалювати ескіз костюму для власного гардеробу.
Всесвітня історія: Прочитати параграф 25, накреслити порівняльну табличку по пункту 1, 2, 3.
Година спілкування із соціальним педагогом




30 березня

Фізика: Повторити параграф 25. Вправа 25 (4, 5, 6, 7) - виконати. 

Англійська мова: Виконати: 
вправа 1 ст. 147 - записати слова до словника, вивчити; 

вправа 5 ст. 148 - читати, перекладати; вправа 6 ст. 149 - письмово.
Українська мова: Перейти за посиланням: http://join.naurok.ua/ , вибрати Тести, у вікні Приєднатись до тестів написати Прізвище та ім'я, клас, далі написати код (Код доступу 746627) та натиснути команду Приєднатися. 
Виконати тести.
Хімія: Прочитати параграф 20. Розглянути та переписати в зошит схему 8 ст. 117.
Виконати вправи: 154-156.
Основи здоров'я: Повторити параграф 23.  Створити рекламу здорового способу життя.
Географія: Прочитати параграф 48. YouTube - переглянути відео про природні зони Євразії.
Українська література: Перейти за посиланням: http://join.naurok.ua/ , вибрати Тести, у вікні Приєднатись до тестів написати Прізвище та ім'я, клас, далі написати код (Код доступу 457741) та натиснути команду Приєднатися. 
Виконати тести.

27 березня


Українська мова: ст. 232 вивчити. Виконати вправу 621.
Фізична культура: Історія і розвиток українського футболу. Ознайомлення з матеріалом сайту: http://www.mukachevo.net/ua/news/view/208432
Історія: Виконати тести. (Тести знаходяться у вайбер-групі).
Фізика: Вивчити параграф 25, законспектувати. Вправа 25 (1, 2, 3) - виконати. 
Геометрія: Виконати самостійну роботу. (Завдання у вайбер-групі)
Біологія: Прочитати параграф 43, виконати урок 53, завдання 1-5.
Музика:Опрацювати тему «Шансон» за посиланням
 https://narodna-osvita.com.ua/6978-shanson.html
Прослухати і проаналізувати Шарль Азнавур та Мірей Матьє. «Вічне кохання».
https://www.youtube.com/watch?v=q4bf12QB5EA
Едіт Піаф. «Ні, я ні про що не жалкую».https://www.youtube.com/watch?v=Q3Kvu6Kgp88
Проаналізуй ці твори за таким планом:
1. Які особливості шансону тобі вдалося розпізнати у творах?
2. Який музичний образ створила кожна пісня?




26 березня

Географія: Прочитати параграф 47. Контурна карта природні зони Євразії - позначити природні зони.
Алгебра: Прочитати параграф 24. Переглянути відео урок № 17 Топ Школа (перші 10 хв.). Розв'язати: 896, 905(2), 922 (1, 2).
Англійська мова: Виконати: 
вправа 1 ст. 144 - записати слова до словника; 
вправа 2 ст.145 - читати, перекладати; вправа 5 ст. 147 - письмово.
Українська література: Прочитати ст. 194-205. Характеристика образу Софійки. Переглянути відео: Буктрейлер  (відео знаходиться у вайбер-групі).
Зарубіжна література: Тема: Новела О'Генрі "Останній листок". Прочитати ст.  230-236. Списати в зошит ст. 228 - що таке новела. Скласти план до твору.
Історія: Прочитати параграф 23-24, зробити по цим двом параграфам презентацію (яка має включати ілюстрації, основний текст); Зразок можна переглянути за посиланням:https://naurok.com.ua/prezentaciya-ranne-vidrodzhennya-98722.html
(хто не зможе зробити презентації, то зробити по параграфам табличку, яка буде включати такі графи: діяч, сфера творчості, найвідоміші твори)

25 березня

Фізична культура
Ранкова гімнастика.
Скласти свій комплекс вправ з ранкової гімнастики ( 12 вправ).
Переслати ( по можливості ) на електронну пошту Марчук Валентина valyhka.2017@gmail.com особисто  розробленний комплекс ранкової гімнастики з 12 вправ ( починаючи з голови і закінчуючи вправами для ніг) або на вайбер за номером телефону 0674110311. Якщо виконали попередні вправи з відеозвітом, пересилайте і відео також.
Біологія: Вчитель Остапчук С.Ю. (0973801788)  Виконати тести 1-24 на сторінці 180 підручника, у форматі: 1а, 2в .... Відповіді надіслати вчителю у viber.
Геометрія: Повторити параграф 19, №481.
Прочитати параграф 20, вивчити теорему, переглянути відеоурок 13, Топ Школа, геометрія, 7кл., розв'язати: №496, 498, 503.
Українська мова: Виконати тест на сторінці 149-150 у зошит.
Орфоргафічний практикум: Підготувати кросворд на 10 питань з теми "Числівник"
Трудове навчання: Тема: Технологія приготування українських перших страв. 
Зробити записи в брошуру (2-3 рецепти).
Інформатика:
Прочитати та законспектувати параграф 12 (сторінки 84-88). Переглянути відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=suteWezKBec ; https://www.youtube.com/watch?v=zebwROY-CmQ&t=7s . Для закріплення матеріалу письмово виконати вправу 1 зі сторінки 89. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/1763254



24 березня

Фізична культура

Ранкова гімнастика.
Скласти свій комплекс вправ з ранкової гімнастики ( 12 вправ).
Виконати силову підготовку ( попередні вправи ). Перевірити себе на швидкість за 1 хвилину, виконання згинання розгинання рук в упорі лежачи, хлопці від підлоги, дівчата від лави.
Хлопці виконати підтягування на перекладині ( по можливості відео звіт).
Результати зберегти для перевірки.
Російська мова: Тема: Аудирование. Таблица стр. 136 (списать), упражнение 341 - прочитать.
Зарубіжна література: Контрольна робота. На листочках в лінійку написати тему: Детектив (Е. По, Артур Кона-Дойл) завдання на сторінці 225-226. Пишемо по рівням, як зазвичай на уроці.
Алгебра: Прочитати параграф 23, означення записати у зошит, вивчити. Переглянути відео урок № 16 Топ Школа,алгебра,7клас. Розв'язати: 871, 872, 873 (усно).
Англійська мова: Виконати: вправа 1 ст. 142 - записати слова до словника, вивчити; 
вправа 3 ст.143 - читати, перекладати;
записати правило зі сторінки 143 до зошиту для правил;
вправа 6 ст. 144 - письмово.
Гурток "Розмовляємо англійською": Переглянути відео if/when та підготувати картку-правило (посилання для відео у viber-групі).
Учні: Сабадаш Олександр
Образотворче мистецтво: Узагальнюючий урок.
Намалювати ескіз таблички до шкільних кабінетів (один на вибір).
Історія: (Всесвітня історія)
Тема: Вплив церкви на середньовічне суспільство. (прочитати параграф 21.) Наукові і технічні досягнення. Книгодрукування. Прочитати параграф 20 та заповнити табличку на ст.141. (по параграфу 20). Зробити табличку (в електронному вигляді або в зошиті і сфотографувати та надіслати вчителю на електронну пошту). Електронна адреса вчителя: krisssm@ukr.net


23 березня

Фізика: Повторити параграф 24. Вправа 24 (5, 6, 7) - виконати. 
Англійська мова: Вправа 3 ст. 137 - письмово. Повторити слова. Виконати тест online за посиланням: httрs://tv-english.club/education-en/tests-en/placement-tests-en/placement-test-kids-10-16-years-age/
Українська мова: Параграф 38-40 повторити. Виконати вправи 395 - 396.
Хімія: Переглянути відеоурок за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=OMVVYjg5DD0 (Практична робота № 4 "Добування кисню з гідроген пероксиду, ..."). Користуючись підручником ст. 111-112, заповнити таблицю ст. 112. Виконати вправу 146.
Географія: Прочитати параграф 46. Контурна карта фізична Євразії - позначити річки, озера (YouTube - дивитись озера).
Основи здоров'я: Повторити параграф 23. Виконати практичне заняття (на вибір):
- Дізнатися та записати адреси і номери телефонів медичних і соціальних служб молоді, кабінетів довіри м. Житомира (zt-rada.gov.ua);
- Створення реклами здорового способу життя.
Українська література: Прочитати ст. 194-204, ст. 193(2) намалювати таблицю, заповнити за зразком до ст.204.


20 березня

Фізична культура
Щоденна гімнастика. 
Силова підготовка: хлопці підтягування від 7 разів і більше, віджимання від підлоги від 10 разів і більше.
Дівчата піднімання тулуба в сід ( прес ) від 20 разів і більше, присідання від 25 разів і більше.
Планка продовжуємо з 20 секунд і хлопці і дівчата.
Лежачи на спині, піднімаємо ноги під кутом 45*, і тримаємо 25с.
Більшу кількість разів виконуємо в залежності від самопочуття, можна виконувати по 2-3 підходи. Гімнастику та інші вправи виконуємо під улюбленну ритмічну музику.
Українська мова: Параграф 39-40 повторити. Виконати вправу 411.
Історія: Рідний край: Підготуватися до контрольної роботи за темами 12.03, 13.03, 17.03.
Фізика: Прочитати параграф 24, законспектувати. Вправа 24 (1, 2, 3, 4) - виконати. Переглянути відео - дана інформація знаходиться у  viber-групі.
Геометрія: Повторити параграф 19. Розв'язати: 469,  476, 480 (за властивістю 1).
Біологія: Письмово виконати тести 1-24 на сторінці 180 підручника.
Музика: Створити презентацію 5-7 слайдів на тему: "Мій улюблений виконавець" або "Мій улюблений гурт". Готові презентації відправити на електронну пошту вчителю за адресою: Katyfk@i.ua або на viber за телефоном (067)774 92 32, (063)468 71 06.


19 березня


Географія: Прочитати та вивчити параграф 45.
Алгебра: Повторити параграф 22. Розв'язати: 840, 841, 850.
Українська література: Прочитати ст. 187-193. Ст.193 (завдання 3 виконати).
Зарубіжна література: Дати письмово відповіді на запитання сторінки 223.
Хімія: Прочитати параграф 19. Виконати вправи 151, 152.
Англійська мова: Виконати: вправа 2 ст. 133 читати  та перекладати; вправа 4 ст. 135 письмово; вправа 5(b) ст. 136 письмово.



18 березня

Фізична культура
Щоденна гімнастика. 
1. Повільна ходьба з глибоким диханням. Два кроки – вдих,
    три кроки  - видих .      30  - 40 сек.
2. В.П. –стійка ноги нарізно. Кругові оберти головою в ліву
    та вправу сторони.
3. В.П. – стійка ноги нарізно. Руки на плечах. Кругові оберти зігнутими руками вперед та назад.
4. В.П. – стійка ноги нарізно. Кругові оберти прямими руками
     в плечах 1-8 р., оберти в ліктях 1- 8, кистями 1-8,
     вперед і назад.
5. В.П. – стійка ноги нарізно. Нахили тулуба 1 вперед, 2 назад,
     3-вліво, 4 – вправо, руки на поясі.
6. В.П. стійка ноги нарізно. Нахил тулуба вправо, вліво
     з поєднанням рук.
7. В.П. – стійка ноги нарізно. Повороти тулуба направо, наліво
    з поєднанням рук.
8.В.П. – стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1 – випад правою вперед з опорою руками на коліно;  2 – В.П.; 3 – теж саме  з  рухом лівою ногою; 4 – В.П. повторити 4-6 разів.
9. В.П. –стійка ноги  нарізно, руки в сторони, тулуб нахилений вперед. Повороти тулуба вліво та вправо.   4 – 6 разів.
10. В.П. – стійка ноги нарізно, руки вперед долонями, 1 –підняти ліву ногу вперед, торкнутись носком ноги правої долоні;
      2 –В.П., 3 – теж саме правою ногою, 4- В.П.  Повторити  6-8 разів.
11. В.П. – О.С. 1-2 упор присівши руки вперед 3-4, В.П. Повторити 6 -8 разів.
12.В.П. – стійка ноги нарізно. Кругові оберти в коліні
       та ступнею в ліву  та праву сторони  1 – 8 разів.
13. В.П. – стійка на носках, п’ятах  до 1хвилини.
14. В.П.-О.С. стрибки на місці  на лівій та правій ногах  -30 сек.
15. В.П. - О.С. стрибки  на носках на двох ногах  1 – 3;
      4 – з поворотом  на  90 – 180 градусів.
16. В.П. – О.С. Ходьба  на місці з глибоким  диханням.
 Довідка В.П. – вихідне положення;
О.С. – основна стійка.
Силова підготовка: хлопці підтягування від 5 разів і більше, віджимання від підлоги від 10 разів і більше.
Дівчата піднімання тулуба в сід ( прес ) від 20 разів і більше, присідання від 20 разів і більше.
Планка розпочинаємо з 20 секунд і хлопці і дівчата.
Більшу кількість разів виконуємо в залежності від самопочуття, можна виконувати по 2-3 підходи. Гімнастику та інші вправи виконуємо під улюбленну ритмічну музику.

Біологія: Прочитати параграф 41. В зошиті виконати Урок 51.
Геометрія: Повторити параграф 19. Розв'язати 471, 475, 473 (властивість 3).
Українська мова: Прочитати ст. 143-144, вивчити написання прислівників (вивчити таблицю).
Орфографічний практикум: Підготувати 10 питань з теми "Числівник".
Трудове навчання: Практична № 4. Страви української кухні.  Звичаї та традиції національної кухні. Виготовити брошуру-рецептурник.
Інформатика: Прочитати та законспектувати параграф 11 (сторінки 76-79). Переглянути відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=D_LopUbMMmY&t=747s.  Для закріплення матеріалу письмово в зошиті виконати завдання 2 зі сторінки 82.

Виконати вправи за посиланнями: https://learningapps.org/1855504 ; https://learningapps.org/4346722




17 березня

Щоденна гімнастика. 
1. Повільна ходьба з глибоким диханням. Два кроки – вдих,
    три кроки  - видих .      30  - 40 сек.
2. В.П. –стійка ноги нарізно. Кругові оберти головою в ліву
    та вправу сторони.
3. В.П. – стійка ноги нарізно. Руки на плечах. Кругові оберти зігнутими руками вперед та назад.
4. В.П. – стійка ноги нарізно. Кругові оберти прямими руками
     в плечах 1-8 р., оберти в ліктях 1- 8, кистями 1-8,
     вперед і назад.
5. В.П. – стійка ноги нарізно. Нахили тулуба 1 вперед, 2 назад,
     3-вліво, 4 – вправо, руки на поясі.
6. В.П. стійка ноги нарізно. Нахил тулуба вправо, вліво
     з поєднанням рук.
7. В.П. – стійка ноги нарізно. Повороти тулуба направо, наліво
    з поєднанням рук.
8.В.П. – стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1 – випад правою вперед з опорою руками на коліно;  2 – В.П.; 3 – теж саме  з  рухом лівою ногою; 4 – В.П. повторити 4-6 разів.
9. В.П. –стійка ноги  нарізно, руки в сторони, тулуб нахилений вперед. Повороти тулуба вліво та вправо.   4 – 6 разів.
10. В.П. – стійка ноги нарізно, руки вперед долонями, 1 –підняти ліву ногу вперед, торкнутись носком ноги правої долоні;
      2 –В.П., 3 – теж саме правою ногою, 4- В.П.  Повторити  6-8 разів.
11. В.П. – О.С. 1-2 упор присівши руки вперед 3-4, В.П. Повторити 6 -8 разів.
12.В.П. – стійка ноги нарізно. Кругові оберти в коліні
       та ступнею в ліву  та праву сторони  1 – 8 разів.
13. В.П. – стійка на носках, п’ятах  до 1хвилини.
14. В.П.-О.С. стрибки на місці  на лівій та правій ногах  -30 сек.
15. В.П. - О.С. стрибки  на носках на двох ногах  1 – 3;
      4 – з поворотом  на  90 – 180 градусів.
16. В.П. – О.С. Ходьба  на місці з глибоким  диханням.
 Довідка В.П. – вихідне положення;
О.С. – основна стійка.
Силова підготовка: хлопці підтягування від 5 разів і більше, віджимання від підлоги від 10 разів і більше.
Дівчата піднімання тулуба в сід ( прес ) від 20 разів і більше, присідання від 20 разів і більше.
Більшу кількість разів виконуємо в залежності від самопочуття, можна виконувати по 2-3 підходи. Гімнастику та інші вправи виконуємо під улюблену ритмічну музику.

Алгебра:  Приклад 4, стр.129 прочитати. Розв'язати: 848, 849.

Англійська мова: Переглянути відео та заповнити табличку впр. 2 стр.130. Дана інформація міститься у viber-групі.
Образотворче мистецтво: Тема: "Світ книг і журналів" Макет журналу (обкладинка, розвороти). Колаж. Переглянути відео за посиланням: prezi.com/w_ucjy-poaia/presentation/ та створити або намалювати малюнок: Макет журналу (обкладинка до книжки, розвороти). Колаж.
Гурток "Розмовляємо англійською": Завдання: виготовити вітальну листівку "Happy birthday to you"  другу на день народження. Учні: Сабадаш Олександр
Історія: Рідний край: Тема:Соціально-економічний та культурний розвиток нашого краю в 9-14ст. Прочитати : https://osvita.ua/vnz/reports/culture/10426/ (прочитати перший пункт даного посилання)
Зарубіжна література: Прочитати стр. 215-223. Скласти дедуктивний ланцюжок розкриття злочину (за бажанням можна малюнок).
Російська мова: вчитель - Іщенко Оксана Василівна (0687541665) Тема: Аудирование. (стр. 127). В тетрадь Упр.324. Письменно ответить на вопросы стр. 129.

16 березня

Фізика: Повторити параграф 23, вправа 23 (6, 7, 8, 9, 10) - виконати.

Англійська мова: вправа 2 ст.126 - читати, виписати виділені слова; ст. 128 - до словника, вивчити (Grammar Ab); вправа 5, 7 ст. 129 - письмово.

Українська мова: Повторити параграф 39.

Українська література: Прочитати та опрацювати ст. 179-185.

Хімія: вчитель - Книш Люба Валентинівна (0679525883) Прочитати параграф 18, вивчити правила сторінка 107, 109. Для закріплення вивченого матеріалу виконати завдання 136, 138, 139, 140, 143.

Географія: Прочитати параграф 44. Контурна карта, фізична Євразії, позначити корисні копалини, гори, рівнини, височини, низовини, плоскогір'я, хребти.

Основи здоров'я: вчитель - Книш Люба Валентинівна Прочитати параграф 3, пригадати та записати художні твори, фільми або мультфільми, що пропагують дружбу, співчуття, милосердя, повагу до дорослих (на вибір).

                                                                  12 березня

Географія:  вчитель - Нацевич Галина Дмитрівна (0986768261) Прочитати параграф 43;  Контурна карта, фізична Євразії, позначити крайні точки, моря, затоки, протоки, острови, півострови.

Історія:  Рідний край: вчитель - Лашевич Крістіна Олександрівна (0935021045) Тема: Житомирщина за часів правління Ярослава Мудрого та Ярославичів. Культура (побут, звичаї, релігійні вірування). Читаємо інформацію на : https://studopedia.info/3-91956.html та конспектуємо пункт 3.3 "Культура та релігійне життя Древлянської землі"

Українська література: вчитель - Конодюк Тетяна Олександрівна (0982294801) Симоненко В. Повідомлення про життєвий шлях (коротко  конспект).  Вивчити напам'ять вірш на вибір.

Англійська мова: вчитель - Пилипчук Анна Олександрівна (0987487104) вправа 1 ст.122 - повторти; вправа 4 ст. 124 - записати слова до словника, виконати вправу письмово; вправа 5 ст.124 - письмово; вправа 7 ст125 - читати, перекладати. Дана інформація міститься у viber-групі.

Зарубіжна література: вчитель - Іщенко Оксана Василівна (0687541665) Читати ст.215-238. Запитання: ст.238(1,2) - письмово в зошиті.

Алгебра: вчитель - Клименко Інна Володимирівна (0686632013) Тема: Функція. Прочитати параграф 22; означення на ст. 128 записати і вивчити. (можна використати: Топ Школа, Алгебра, 7 клас, уроки 14, 15). Розв'язати: 836, 837, 846, 847.

13 березня

Українська мова: Прочитати параграф 39, вправа 391, вправа 400. 

Біологія: вчитель - Остапчук Світлана Юріївна (0973801788) Прочитати параграф 40, урок 50.

Історія. Рідний край: Тема: Житомирщина за часів політичної роздробленості Київської Русі. Переглянути відеоролик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=71qlhRtRnU4

Фізика: вчитель - Кучер Наталія Олександрівна (0674902296)  Прочитати параграф 23 - конспект, впр.23(1, 2, 3, 4, 5) - виконати.

Геометрія: Тема: Прямокутні трикутники. Прочитати параграф 19, виписати властивості 3. 4, 5. Розв'язати: 466 (усно), 468 (усно), 470, 474, 480(1).

Фізична культура: вчитель - Марчук Валентина Іванівна (0674110311)


Немає коментарів:

Дописати коментар